Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Εργασία για την Α' γυμνασίου

Όταν ολοκληρώσουμε τις παραγράφους 2.6 (παράλληλες ευθείες που τέμνονται από τρίτη και 6.3 ανάλογα ποσά του σχολικού βιβλίου) μπορούμε να δώσουμε στους μαθητές μας την εξής εργασία.

Να αναζητήσουν πληροφορίες για τον Ερατοσθένη. Τι είναι γνωστό για τον ίδιο; Με ποια σημαντικά θέματα ασχολήθηκε; Πως τα προσέγγισε; Βρήκε λύσεις και ποιες;

Μπορούμε να γίνουμε και περισσότερο συγκεκριμένοι για το τι θα αναζητήσουν τα παιδιά.
1ον : Ερατοσθένης και πρώτοι αριθμοί (μπορούμε να τους θυμίσουμε ότι έχει κάποια στοιχεία για το θέμα και το σχολικό βιβλίο, τα οποία πιθανόν να έχουμε αναφέρει και όταν διδάξαμε την σχετική παράγραφο).
2ον : Μέτρηση περιμέτρου γης. Πως συνδέεται με τις παραπάνω παραγράφους του σχολικού βιβλίου; Να κάνουν κάποιο σχέδιο οι μαθητές δίνοντας τις σχετικές πληροφορίες και διευκρινίσεις. Αν οι μαθητές δεν βρούνε κάποια καλή εικόνα που θα τους βοηθούσε να αντιληφθούν την σχέση αυτή μπορούμε να τους δώσουμε την παρακάτω :


   Η εξήγηση, καθώς και το πολύ όμορφο παραπάνω σχήμα, δίνονται εδώ από τον καλό μας συνάδελφο και πρώην σχολικό σύμβουλο Δυτικής Μακεδονίας (συνταξιούχο αλλά πάντα ενεργό) Κώστα Δόρτσιο !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου